Ubezpieczenia maszyn i urządzeń według systemu „all risks” MB - Warszawa - Szkolenia ubezpieczenia

Szkolenia dla agentów, pośredników i brokerów ubezpieczeniowych

Szkolenia otwarte Szkolenia wewnętrzne Przygotowanie do egzaminu brokerskiego

Ubezpieczenia maszyn i urządzeń według systemu „all risks” MB

Machinery Breakdown w standardzie Munich Re oraz ubezpieczenia CPM

Informacje ogólne

Miejscowość: Warszawa
Termin: 2020-06-04 Zobacz inne terminy tego szkolenia.
Cena: 490 PLN + 23% VAT
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia.

Zamówienie

Cena: 490 PLN + 23% VAT
Pobierz formularz zamówienia

zapisz program na dysku (*.pdf)

O szkoleniu

Szkolenie ma za zadanie dostarczyć praktycznej wiedzy o zasadach funkcjonowania ubezpieczeń związanych z użytkowaniem maszyn i urządzeń. Pozwoli nabrać orientacji we wzorcach umownych wydanych przez ubezpieczycieli, jak i podstawowych zasadach ubezpieczeń.

Program

1. Kompleks ubezpieczeń majątkowych przedsiębiorstwa

  • Ubezpieczenie mienia od zdarzeń elementarnych
  • Ubezpieczenia kradzieżowe i od dewastacji
  • Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
  • Ubezpieczenia utraty zysków (BI, AloP)
  • Inne przydatne produkty ubezpieczeniowe (ubezpieczenia finansowe, pracownicze)

2. Ubezpieczenia „all risks” MB – Machinery Breakdown na polskim rynku

  • Konstrukcja ubezpieczenia “all risks”, a ubezpieczenie ryzyk nazwanych
  • Pojecie awarii, przyczyny zdarzeń objętych ochroną
  • Definicja zdarzenia szkodowego w MB, jako podstawowe ograniczenie zakresu
  • Wyłączenia podmiotowe i przedmiotowe
  • Problematyka winy umyślnej i rażącego niedbalstwa

3. Metodyka ustalania sumy ubezpieczenia

  • Wartość księgowa, amortyzacja
  • Wartość odtworzeniowa nowa
  • Wartość rzeczywista – metodyka ustalania

4. Ubezpieczenie maszyn budowlanych (CPM)

  • Przedmiot i zakres ubezpieczenia
  • Podstawowe wyłączenia odpowiedzialności
  • Wyliczenie i wypłata odszkodowania

5. Ubezpieczenie utraty zysku wskutek awarii maszyn (MLoP)

  • Zakres ochrony ubezpieczeniowej
  • Podstawowe wyłączenia odpowiedzialności
  • Postępowanie w z razie zajścia zdarzenia szkodowego
  • Wyliczenie należnego odszkodowania

6. Podstawowe zasady likwidacja szkód

  • Metodyka ustalenia pokrycia ubezpieczeniowego
  • Terminy likwidacji i obowiązki dowodowe
  • Wyliczenie i wypłata odszkodowania

7. Warsztaty praktyczne

  • Ogólne warunki
  • Wzorce wniosków ubezpieczeniowych, jak wypełnić i na co zwrócić uwagę

8. Podsumowanie i zakończenie

Prowadzący

dr Paweł Sikora

Doktor Nauk Prawnych

Wykształcenie

  • Uniwersytet Śląski WPiA – doktor prawa
  • Akademia Ekonomiczna Poznań – Podyplomowe – ubezpieczenia
  • Uniwersytet Śląski WPiA – magister prawa 1992
     
Specjalizacja
  • odpowiedzialność cywilna 
  • ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządzających (D&O)
  • inne ubezpieczenia majątkowe i życiowe
  • likwidacja szkód ubezpieczeniowych
  • prawo konsumenckie
  • prawo cywilne
  • zawieranie i wykonywanie umów
Doświadczenie zawodowe
  • 2016 - obecnie – Europa-Universität Viadrina, Frankfurt (Oder) – Asystent
  • 2016 - obecnie – Uniwersytet Zielonogórski – Katedra Prawa Cywilnego, Postępowania Cywilnego oraz Komparatystyki Prawa Prywatnego – Adiunkt
  • 2013 – obecnie – President Electronics Poland Sp z o.o. – Doradca Zarządu
  • 2012 - 2013 – Akademia im Jana Długosza w Częstochowie – wykładowca, członek Zespołu Badawczego ds. Europejskiego Prawa Prywatnego oraz Porównawczego
  • 2009 - 2013 – President Medical Polska Sp.z o.o. – Doradca Zarządu, Dyrektor Zarządzający
  • 2003 - 2009 – PTU S.A. (Gothaer) – Dyrektor Oddziału w Częstochowie
  • 1997 - 2003 – T.U. Compensa S.A. – Dyrektor – Oddział w Częstochowie
  • 1995 - 1997 – Modus – Właściciel – Biuro Pośrednictwa Obrotu Nieruchomości (Częstochowa)

  • 1993 - 1995 – Marketingassistent – w CP Firmengruppe Monchengladbach (Niemcy)
  • 1992 - 1993 – PRINZ S.A. – Tłumacz, as. Dyrektora – Zweigniederlassung Senftenberg (Niemcy)

DOŚWIADCZENIE TRENERSKIE – 20 lat szkoleń, wykładów, kursów itp.

Opinie o wykładowcy

Opinia:

Przeprowadzone szkolenie było w pełni merytoryczne. Sposób jego wykonania oceniam jako profesjonalny prowadzący potrafi wciągnąć uczestników w temat i czynne korzystanie z wykładu

Advisor Consulting Olsztyn

Opinia:

Pełny profesjonalizm wykładowcy i wysoka kultura, zaangażowanie w przekazywaniu wiedzy

Anna Siwek
Carrefour Polska

Opinia:

Prowadzący posiada dużą wiedzę na tematy poruszane na szkoleniu, odpowiadał na pytania w sposób wyczerpujący

Bogumiła Waligóra
ArcelorMittal

Przeczytaj więcej opinii o wykładowcy

Harmonogram

09.45 - 10.00 - rejestracja uczestników, czas na poranną kawę i ciasteczka
10.00 - 11.30 - szkolenie
11.30 - 11.45 - przerwa kawowa
11.45 - 13.15 - szkolenie
13.15 - 13.45 - obiad
13.45 - 15.15 - szkolenie
15.15 - 15.30 - przerwa kawowa
15.30 - 17.00 - szkolenie

Warunki uczestnictwa

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie wypełnionej karty zgłoszenia faksem lub e-mailem, lub wypełnienie zgłoszenia internetowego.

Karta zgłoszenia oraz wypełniony formularz internetowy mają formę umowy zawartej pomiędzy firmą zgłaszającą a Instytut Szkoleniowy A&D Sp. z o.o.

W przypadku nie otrzymania potwierdzenia uczestnictwa 3 dni robocze przed szkoleniem, prosimy o kontakt telefoniczny.

Opłata za uczestnictwo obejmuje koszty: szkolenia, materiałów, przerw kawowych oraz obiadów. Cena nie zawiera kosztów: noclegu, przejazdu oraz parkingu.

Składniki ceny za szkolenia wyjazdowe są zmienne i każdorazowo określane w ofercie.

Warunki rezygnacji

Rezygnacja musi zostać przesłana mailem przed rozpoczęciem szkolenia najpóźniej na:

  • szkolenie stacjonarne: 10 dni roboczych
  • szkolenie online: 5 dni roboczych
  • szkolenie wyjazdowe: 21 dni roboczych

Rezygnacja w terminie późniejszym lub niestawienie się / nie zalogowanie się na szkolenie, wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100%.

Odwołanie szkolenia

Organizator zastrzega sobie prawo do:

  • odwołania szkolenia najpóźniej 3 dni robocze przed jego terminem, z przyczyn niezależnych od niego
  • zmiany terminu zajęć jeśli wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł poprowadzić szkolenia. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.

Zamówienie

Cena: 490 PLN + 23% VAT
Pobierz formularz zamówienia

zapisz program na dysku (*.pdf)

Kontakt


tel.: +48 22 403 40 94
biuro@ad.edu.pl

Szkolenie wewnętrzne

Powyższe szkolenie możemy zrealizować również w postaci szkolenia wewnętrznego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.


NOWY